screen shot 2021 11 11 at 8 54 01 am

Twitter’ı iş için kullanıyorsanız , Twitter Mavi Tik Aboneliği için ne gerektiğini merak etmişsinizdir.

Çünkü daha önce mutlaka Twitter onaylı hesaplar görmüşsünüzdür. Beyaz onay işaretli mavi rozetleri var. Twitter kullanıcıları bu resmi rozeti ancak hesapları Twitter tarafından manuel olarak incelenip doğrulandıktan sonra alabilir. Aslında, Instagram’da doğrulanmaya çok benziyor .

Doğrulama için birçok farklı hesap düşünülebilir. Bu, işletmeler, politikacılar, ünlüler, müzisyenler ve sanatçılar, etkileyiciler, gazeteciler ve daha fazlası tarafından kullanılan hesapları içerir.

Mayıs 2021’de Twitter, beyaz bir üstünlükçünün hesabının rozeti almasıyla ilgili bir skandalın ardından 2017’de orijinal başvuru sürecini duraklattıktan sonra yeni bir doğrulama programı duyurdu.

Bu yazıda şunları açıklıyoruz:

  • Twitter doğrulaması nedir ve pazarlamacılar için neden önemlidir?
  • Twitter’ın yeni doğrulama programı
  • Doğrulanmak ve doğrulanmış kalmak için yapabilecekleriniz.
  • Ve Twitter’da gerçek bir itibar oluşturmaya çalışıyorsanız kesinlikle yapmamanız gereken şeyler .

Tavsiye edilen makalaler

Instagram Keşfete Düşme – En Etkili Yollar!

Google Bilgi Paneli Nedir Nasıl Açılır?

İnstagram Mavi Tik Almanın Bilinmeyen 10 İpucu

Twitter Mavi Tik Alma Kuralları Mavi Tik Nasıl Alınır?

Bonus: Bir Twitter pazarlama rutini oluşturmanıza ve büyümenizi takip etmenize yardımcı olacak, böylece patronunuza bir ay sonra gerçek sonuçları gösterebileceksiniz.

Twitter Mavi Tik Aboneliği ne anlama geliyor?

Mavi Twitter doğrulama rozeti, platformun bir hesabı gerçek, güvenilir, özgün ve kamu yararına olduğunu kabul ettiğini gösterir.

“Otantik” bir Twitter hesabının ne anlama geldiğinden emin değil misiniz? Bu, kimseyi taklit etmediğiniz, manipüle etmediğiniz veya spam göndermediğiniz anlamına gelir. Ayrıca herhangi bir telif hakkı veya ticari marka yasasını da ihlal etmiyorsunuz.

Yalnızca Twitter hesapları doğrulayabilir ve profillere mavi onay işareti rozeti ekleyebilir. Üçüncü şahıslar bunu yapamaz. Ve kesinlikle kendiniz ekleyemezsiniz. (Bu, uzaklaştırma almanıza neden olur. Aşağıda yapılmaması gereken şeyler hakkında daha fazla ayrıntı bulabilirsiniz.)

Twitter doğrulaması hakkında bilmeniz gereken birkaç şey daha:

  • Doğrulama, onaylama anlamına gelmez. Mavi rozet yalnızca hesabınızın Twitter tarafından güvenilir kabul edildiği anlamına gelir.
  • Resmi doğrulama rozeti her zaman aynı yerde gösterilir. Doğrulanmış hesaplar, hem profillerinde hem de gönderdikleri herhangi bir tweet’te kullanıcı adlarının yanında her zaman bir onay işaretine sahip olacaktır. Ayrıca, arama sonuçlarında kullanıcı adının yanında gösterilir.
  • Twitter onaylı resmi sembol her zaman aynı görünür. Rozetler her zaman aynı şekil ve renktedir.
  • Twitter’da büyük bir takipçiye sahip olmak, doğrulanmak için yeterli bir neden değildir.

Twitter Mavi Tik Aboneliği bir hesaba sahip olmanın amacı nedir?

Twitter’ın doğrulama sürecinden geçmenin zaman ayırmaya değer olmasının birkaç nedeni var:

  • Doğrulanmış durum güvenilirlik oluşturur. Kullanıcılar, hesabınızın botlar veya bir taklitçi tarafından yönetilmediğini hemen anlar.
  • Hesabınızın gerçek değer sağladığını gösterir. Mavi onaylı rozet, spam göndermediğinizi, manipüle etmediğinizi veya takipçileri yanıltmadığınızı gösterir.
  • Hesabınızın halkın ilgisini çektiğini gösterir. Bu da takipçilerin artmasına neden olabilir.

Twitter’da kimler Twitter Mavi Tik Aboneliği Satın Alabilir ?

Mayıs 2021 itibarıyla artık herkes doğrulama için başvurabilir ancak herkes onaylanmayacaktır.

Twitter’ın yeni kriterleri, bu altı kategorideki hesapların doğrulama için uygun olduğunu belirtiyor:

  • Şirketler, markalar ve kuruluşlar
  • Eğlence (dijital içerik oluşturucuları içerir)
  • Haber kuruluşları ve gazeteciler
  • Spor ve espor (oyun)
  • Hükümet ve siyasi figürler
  • Aktivistler, organizatör ve diğer etkili kişiler

Twitter, 2022’de doğrulama programını akademisyenler, bilim adamları ve dini liderler dahil olmak üzere yeni kategorilere açacaklarını belirtiyor.

Minimum takipçi sayısı gereksinimleri ayarlandı ve artık doğrulama sürecini ” coğrafyalar arasında daha adil ” hale getirmek için bölgeler arasında farklılık gösteriyor.

Kaynak: Twitter

Güncellenen doğrulama politikası, yeni bir “eksiksiz hesap” tanımını da içerir (doğrulanmak için gereklidir). Tam bir hesap artık aşağıdakilerin tümünü içeren bir hesaptır:

  • Doğrulanmış bir e-posta adresi veya telefon numarası
  • profil resmi
  • görünen ad

Twitter’da Twitter Mavi Tik Aboneliği Nasıl Satın Alırım?

Twitter’ın yeni self servis doğrulama uygulaması, tüm Twitter kullanıcılarının kullanımına masaüstünde ve mobil uygulamada Hesap Ayarları sayfasından sunuluyor.

Kaynak: Twitter

Ardından, başvurunuzu incelenmek üzere göndermek için istemleri izleyin.

Başvurular, bazı otomatik doğrulama işlemlerinin yardımıyla insanlar tarafından incelenecektir. Twitter ayrıca, doğrulama programının eşitliğini değerlendirmek için uygulamaya bir demografik anket eklemeyi planlıyor.

Twitter’da doğrulanma şansınızı artırmanın 9 yolu

Doğrulanmak için Twitter’ın tüm uygunluk kriterlerini karşılamanız gerekse de, başvurmadan önce hesabınızın güvenilirliğini artırmak için atabileceğiniz bazı adımlar aşağıda verilmiştir. Bu ipuçlarını takip etmek, Twitter takipçi sayınızı artırmanıza da yardımcı olacaktır !

Ve Wendy’nin takipçileri, markanın bu tweet’leri günde en az bir kez paylaşacağına güvenebilir.

Aktif bir hesap tutmak, düzenli olarak yeni içerik yazıp paylaşmanın yanı sıra şu anlama da gelir:

  • Diğer kullanıcıların içeriklerini beğenerek, retweetleyerek ve yorum yaparak etkileşimde bulunmak.
  • Doğrudan mesajlara, sözlere ve yorumlara yanıt verme.
  • Diğer doğrulanmış hesapları takip etmek ve içerikleriyle etkileşim kurmak.
  • Twitter’da takip edilecek yeni insanlar aranıyor.
  • Trendlere katılmak için hashtag’leri kullanma .

2. Markanızın Twitter profilinin optimize edildiğinden emin olun

Twitter hesabınızın iyi görünmesini ve markanızı yansıtmasını istiyorsunuz. İşletmenizin konumunu içeren ve işletmenizin web sitesine bir bağlantı içeren kısa, açıklayıcı bir biyografi yazarak hesabınızı optimize ettiğinizden emin olun.

Optimize edilmiş bir Twitter hesabı, profil resmi ve başlık resmi için de yüksek kaliteli resimler kullanır. Ve her ikisi de markanızı yansıtacaktır.

En iyi tweet’inizi sabitleyerek optimizasyonu bir adım öteye taşıyın. Bu şekilde, profilinizi ilk kez ziyaret eden kullanıcılar en iyi veya en güncel içeriğinizi görecektir.

Örneğin Nike, Twitter profil resmi için logosunu kullanıyor. Başlık fotoğrafı için kendi sloganını kullanır. Nike’ın en son reklam kampanyası, Nike hesabını ziyaret eden kullanıcılar tarafından her zaman kolayca görülebilecek şekilde sabitlenmiştir:

3. İlgi çekici sohbetler başlatın ve katılın

Twitter’da güvenilir bir varlığa sahip olmanın bir kısmı, markanızın diğer hesaplarla nasıl etkileşim kurduğuna bağlıdır. Sorular sorun, Twitter anketlerini deneyin ve diğer doğrulanmış hesaplardan bahsederek onları sohbete dahil edin.

Örneğin Coca-Cola, sohbete katılarak ve #BlackLivesMatter hashtag’ini kullanarak Black Lives Matter hareketine olan bağlılığını gösteriyor. Ayrıca, önemli sohbetin bir parçası olan başka bir Twitter kullanıcısı olan kar amacı gütmeyen kuruluş 100 Black Men ile bağlantı kuruyor:

4. Gerçek tutun

Takipçi satın almak veya botlara güvenmek, hesabınızın güvenilirliğini hızlı bir şekilde baltalayacaktır. Spam içerik yayınlamak da öyle.

Özgün, inandırıcı ve güvenilir görünmek için markanızın özgün, inandırıcı ve güvenilir olması gerekir. Kısayollar onu kesmez. Markanızın işin içine girmesi gerekiyor.

less than p greater than twitter has been publicly exploring subscription options for a while less than p greater than scaled
Elon Musk'ın Yeni Eseri Ücretli Twitter Mavi Tik Aboneliği 3

5. Markanız için bir pazarlama stratejisi oluşturun

Net bir Twitter pazarlama stratejisine sahip olmak , bu işi biraz daha kolaylaştırıyor.

Bunu yapmak için:

  • Net, gerçekçi hedeflerin ana hatlarını çizin.
  • Rakiplerinizin ne yaptığını belirleyin.
  • Bir içerik takvimi planlayın.
  • Etkileşimi ve büyümeyi izleyin.

Markanızın hedeflerine ulaşıp ulaşmadığını belirlemesine yardımcı olmanın yanı sıra, bir stratejiye sahip olmak, hedef kitlenizin hangi içerikle etkileşime geçtiğini izlemenize ve düzenli olarak içerik yayınlama yolunda ilerlemenize yardımcı olur.

6. Tweetlerinizin herkese açık olduğundan emin olun

Twitter kullanıcıları, tweet’lerini korumak için gizlilik ayarlarını değiştirebilirler . Ancak markalar için bu, etkileşimi ve etkileşimi sınırlar. Büyümeyi engelleyecek ve Twitter’a hesabınızın halkın genelini ilgilendiren bir hesap olmadığını gösterecektir.

Markanızla etkileşimi ve herkese açık konuşmayı en üst düzeye çıkarmak için tweet’lerinizin herkese açık olarak ayarlandığından emin olun.

7. Fotoğrafları ve videoları tweetleyin

Çalışacak yalnızca 280 karakteriniz olduğunda, resim ve video kullanmak, söylemeye çalıştığınız şeyi vurgulamanıza yardımcı olabilir. Ayrıca, yüksek kaliteli bir görsel bileşen eklemek etkileşimi artırabilir.

Örneğin Disney, Twitter hesabında yüksek kaliteli bir fragman paylaşarak yeni Cruella filmi için heyecan yaratıyor. Ayrıntıları paylaşan 11 saniyelik bir video ile daha az şey yazılması gerekiyor:

8. İyi yaz

Ne zaman bir tweet veya yorum yazarsanız, yayınla düğmesine basmadan önce yazım hataları, yazım hataları ve dilbilgisi hataları olup olmadığını iki kez kontrol ettiğinizden emin olun. Hatalı bir tweet yayınlamak tam olarak profesyonel değildir. Ve yayınlandıktan sonra bir tweet’i düzenleyemezsiniz.

Yazma şekliniz aynı zamanda hesabınızın güvenilirliğini ve orijinalliğini göstermenin bir yoludur. Markanızın tonunu ve kişiliğini yansıtacak şekilde yazın. Özgün ol, samimi ol ve insan ol!

9. Twitter analitiği ile etkileşimi takip edin

Twitter analitiğini kullanmak, markanızın hesabıyla kimlerin etkileşime girdiğine dair derinlemesine bir anlayış sağlayacaktır. En iyi tweet, yeni takipçiler, etkileşim ve Twitter erişim yüzdesi gibi önemli analizleri izleyerek, markanız hangi içeriğin iyi performans gösterdiğini gösteren niteliksel verilere sahip olacaktır.

Twitter’da nasıl doğrulanırsınız?

Hesabınız doğrulandıktan sonra bile, Twitter kurallarına ve topluluk yönergelerine uymazsanız mavi doğrulama rozetinizi kaybedebilirsiniz.

Aşağıdakilerden herhangi birini yapmanız, Twitter onaylı rozetinizin kaldırılmasına neden olur. Ve kaybederseniz, geri alamayabilirsiniz.

Bu arada, hesabınız Twitter tarafından doğrulanmış olsun ya da olmasın, aşağıdakilerden herhangi birini yapmak her zaman kötü bir fikirdir.

Profil resminiz için kendi mavi rozetinizi oluşturmayın

Twitter’ın hesabınızı doğrulamasını beklemek istemiyor musunuz? Profil resminizin veya arka plan resminizin üzerine Photoshop’ta kendi mavi onay işaretinizi koymanın uygun olduğunu mu düşünüyorsunuz?

Tekrar düşün. Yalnızca Twitter hesapları doğrulayabilir ve hesaplara doğrulama rozeti verebilir. Twitter hesabının herhangi bir yerine Twitter’ın kendisini doğruladığını ima etmek için sahte bir rozet koyan herhangi bir profilin hesabı askıya alınır.

Yorum Yap

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CSA Logo