Dijital çağda, dijital Ajans terimi neredeyse gereksiz görünüyor. Hangi Ajans dijital olarak çalışmıyor? Ve eğer siz, ancak Baskı veya Genel olarak Analog, reçete edilirse, bu nedenle dijitalleşmeye yönelik ufkunda giderek daha fazla bir pazara sahip olmak zordur – endüstri 4.0 ve Nesnelerin interneti işareti altında her yerde bulunmaya bir adım daha ileri.
Kısacası, bir dijital Ajans, klasik reklam Ajansının Güncellemesidir: Başlangıçta esas olarak müşterilerinin, yayınlarının , dijital ajanslarının dış temsilciliğine basılı reklamcılıkla ilgilenirken, bu ilke dijitalde: web siteleri ve Sosyal Medya Pazarlaması yeni dijital iletişime, şirketin web sitelerindeki varlıklarını yöneten projeler gerçekleştirir
Dijital Tanım
Medya dünyası sürekli değişim içinde olduğu gibi, Ajans sektörü ve dijital Ajans kavramı da değişiyor. Dijital Ajans Tanımına ulaşmak için kelimenin anlamıdır, bu nedenle hiçbir şey “uygulanan rakamlarda ” olarak ifade edilen bir dijital değildir. Latince kelime digitus çevirmek için bir rakam veya parmakla, ikincisi de içerebilir eskiden.
Dijital medyanın, fotoğrafların, Videoların, web sitelerinin, Uygulamaların ve programların, hatta (bilgisayarla yazılmış) metinlerin ortak bir yönü vardır: bunlar, sıfır ve birlerden oluşan bir ödeme koduna, bilgisayarların ikili koduna dayanır ve makine tarafından okunabilir.
Dijital Ajans Tanımı
Bu bağlamda, dijital ajansların birlikte çalıştığı nesneler ve bir Kodda olabilecek her şey olabilir. ifadeler. Dijital Ajans bir uzmanlık değil, İnternet veya web ajansları, Yazılım ajansları veya SEO ajansları gibi daha spesifik Ajans formları için bir Şemsiye terimdir. Modern reklam ajansları, pazarlama ajansları veya yenilikçi PR ajansları, dijital Ajans olarak kullanılabilecek dijital içeriklerle çalışıyorsanız denir.
Acente ilkesi, Acente olarak (lat.), bu nedenle, ticaret veya arabuluculuk Konumunda, üçüncü tarafların kuralın kendisinde, özellikle Arka planda sunacakları bir Hizmet. Ajanslar, hizmetlerini genişletmek için işletmeleri, kamu kurumlarını, dernekleri, bireyleri destekler ve bunlara çözümler bulur veya diğer ajanslarla işbirliği yapar.
Dijital Ajansın Faydaları
Bir dijital Ajans, sunabileceğiniz çok çeşitli farklı hizmetleri tanımladığı kadar çeşitlidir. Bununla birlikte, performansın kapsamı yalnızca Ajans ekibinin özelliklerine ve becerilerine değil, aynı zamanda müşterilerinin İsteklerine de bağlıdır. Bir Ajansın ürünü nadiren bireysel gereksinimlerden ve yeni gereksinimlerden gelişir ve şekillendirilir. Tam Hizmet Pazarlaması, çevik yazılım geliştirme ve çok yönlü Yönetim gibi terimler akıcı bir pazarın tanıklarıdır, hizmet sağlayıcıların özelleştirmeleri için esnek olmaları gerekir.
Web tasarım ve web geliştirme
Dijital ajanslar için, web tasarımı ve / veya web geliştirme konusunda uzmanlaşmış, aynı zamanda İnternet Ajansı veya web Ajansı aradı. Sizin için işin merkezinde işletmelerin, kurumların, derneklerin veya bireylerin profesyonel bir internet varlığısınız. Site, sıfırdan yeni bir gelişme olabilir veya önceden var olan bir web sitesinin Web Sitesinin Yeniden başlatılması anlamına gelebilir. Özellikle günümüzde Responsive web tasarım kullanımı, bir web sitesinin oluşturulmasında veya optimizasyonunda önemli bir noktadır. Bu, programlama dilleri, geliştirme çerçeveleri veya Joomla, TYPO3, Magento ve WordPress gibi farklı İçerik Yönetim sistemleri (CMS) kullanılarak uygulanır.
Web sitesi türleri
- Anasayfa
- Şirket web sitesi
- Online alışveriş
- Intranet
- Geçit
- Platform
- Web Uygulaması
- Web teknolojileri
Web sitesi oluşturma
- Gereksinim analizi
- Web sitesinin tasarımı ve planlanması
- Web tasarım:
- Dizayn
- Kafesler
- UX / UI Tasarımı
- Ekran tasarımı
- Web geliştirme:
- Planlama ve konsept
- Programlama
- Ön Uç Geliştirme
- Arka Uç Geliştirme
- Ağırlama
- Gözlem
- (Portal)Yönetimi (isteğe bağlı)
- Yedekleme ve güvenlik
- Bakım ve optimizasyon
Yazılım geliştirme
Bir dijital Ajans Yazılıma odaklandıysa, müşteriler adına programlar tasarlar, planlar, programlar, bakımını yapar ve yönetir. Birçok Yazılım ajansı, sipariş işleme yolları için özel yazılım geliştirme ve genel ve toplu sayaç sunar.
Yazılım Türleri
- Bilgisayar programları
- Kurumsal yazılım
- Muhasebe yazılımı
- KOBİ’ler için yazılım
- Veritabanılar
- Verimlilik araçları
- İş yazılımları
Oluşturmak için yazılım
- Gereksinimler ve fonksiyonel analiz
- Yazılımın Kavranması ve planlanması
- Yazılım yapısı ve tasarımı:
- Dizayn
- Kafesler
- UI / UX Tasarımı
- Dizayn
- Teknik Uygulama:
- İşlevsel gereksinimler
- Programlama
- Uygulama
- Kurulum
- Çalışan eğitimi (isteğe bağlı)
- Destek olmak
- Optimizasyon ve bakım
Uygulama Tasarımı ve Uygulama geliştirme
Yazılım geliştirme, Uygulama geliştirme için. Bu, Akıllı telefonlar, Tabletler, Akıllı Saatler, Akıllı TV’ler ve diğerleri gibi mobil cihazlar için Uygulamaların oluşturulmasını içerir. Bu, dijital bir Ajans için belirli bir alandır. Bir dijital Ajans, Uygulama geliştirme sunuyorsa, bunun Web veya yazılım geliştirmeyi hariç tutması gerekmez. Bazen uzmanlık ama yine de daha fazlası ve servis sağlayıcının Android Uygulama geliştiricileri gibi belirli bir işletim sistemi var.uzman.
Uygulama Türleri
- Mobil Uygulamalar
- Web Uygulamaları
- Yerel Uygulamalar
- Hibrit Uygulamalar
- iOS Uygulamaları
- Android Uygulamaları
- Windows Uygulamaları
- Blackberry Uygulamaları
Uygulama oluşturma
- Gereksinim analizi
- Uygulama tasarımı ve yapımı:
- Yol Haritaları
- Destanlar
- Kullanıcı Hikayeleri
- Görevler
- Kullanıcı Türü
- Uygulama Tasarımı:
- Uygulama Tasarımı
- Tel kafesler ve ekran tasarımları
- UX ve UI Tasarımı
- Uygulama Tasarımlarının Uygulanması
- Uygulama Programlama:
- İstenen platform için Çerçeveler, IDE’LER, programlama dilleri ve Kitaplıklar kullanarak kodu geliştirin
- Uygulama
- Test
- Bakım ve optimizasyon
Sayısallaştırma ve Yeni Çalışma
Web ve yazılım geliştirme için teknik geliştirme söz konusu olduğunda, son ürünler en açık şekilde tanımlanırken , dijitalleşme ve Yeni Çalışma, sürekli olarak gerçekleşen iş süreçlerinin optimizasyonudur. Verimliliği ve iş kolaylığını artırmak amacıyla analog süreçlerin dijitale dönüştürülmesini içerir.
Şirketler için dijitalleşme
- İç ve dış iletişim
- Organizasyon ve Yönetim
- Muhasebe
- Konumdan bağımsız ve ekip odaklı çalışma
Yeni Çalışma Örnekleri
- Yeni İşe ve dijitalleşmeye Tavsiyeler
- İş yazılımı veya KOBİ’ler için yazılım
- İş ve iş süreçlerinin otomasyonu
- Personel organizasyonu ve proje yönetimi
- Verimlilik araçlarının tanıtımı
- İletişim yazılım ve araçlarının optimizasyonu
- Dijital yazışmaların iyileştirilmesi (E-Posta vb.))
- Bulut Yazılımı ve bulut tabanlı Çalışma
- Çalışmak için Araçlar
- Fatura yazılımı
- Muhasebe yazılımı
- Müşteri Yönetimi, Müşteri Desteği
- Online mağazalar ve dijital satın alma ve sipariş süreçleri
Pazarlama ve Sosyal Medya
Dijital iletişim son yıllarda sadece insanların günlük yaşamında değil, iş dünyasında da önemli hale gelmiş ve iş iletişimi en önemli ve kalem faktörlerinden biridir. Bununla birlikte, kamusal iletişim sadece bir Web Sitesi değil, aynı zamanda sosyal medyadaki varlığıdır. Facebook, İnstagram, Twitter ve diğer platformlarda, (potansiyel) kitlenizin şirketleri, eski ve yeni müşteriler sunar ve ürünlerinizi ve hizmetlerinizi Sosyal Medya kampanyalarıyla tanıtır.
Pazarlama, markalaşma, pazar ve rekabet analizi, bir marka stratejisinin geliştirilmesi, Kurumsal Tasarım, ürün pazarlaması, yeni pazarların geliştirilmesi ve hedef kitleye ulaşılmasını içerir. Çevrimiçi Pazarlama, Sosyal Medya sayıları da dahil olmak üzere çok önemli bir rol oynar.
Arama motoru optimizasyonu-SEO, SEM ve DENİZ
En az Sosyal Medya üzerinden şirket iletişimi kadar önemli olan arama motoru optimizasyonu, kısaca SEO (Search Engine Optimization) yani arama motoru pazarlamasıdır (SEM). Arama motoru optimizasyonu, Sayfa içi ve Sayfa dışı optimizasyonu içerir. Web sitelerinin sayfa içi optimizasyonu için, hedef grup için alakalı Anahtar Kelimeleri içeren sözde açılış sayfalarının ve blog gönderilerinin oluşturulması, diğerlerinin yanı sıra, potansiyel müşterilerin örneğin şirkette bir Google aramasıyla karşılaşabilmelerini içerir.
Ancak bu sadece metin değil, teknik olarak arama motorları için optimize edilmiş bir web sitesidir, örneğin hızlı yükleme süreleriniz varsa ve mobil yapabiliyorsa, bu nedenle seo’ya Duyarlı web tasarımı önemli olan önlemleri alır. Sayfa dışı optimizasyona, sözde Geri Bağlantılar Kümesi ve diğer internet sitelerindeki Web Sitenize bağlanır ve böylece sayfaya daha fazla ziyaretçi (Trafik) çekmek için cezbeder ve böylece diğerlerinin yanı sıra değerleri de artar.
Arama motoru pazarlaması, Arama Motoru Reklamcılığı, kısa DENİZ sayımları için, Google veya Yahoo gibi arama motorlarında görsel veya metin reklamlar şeklinde reklam verilmesi durumunda site operatörleri ilan edilecektir. SEO web sitesini yönlendirirken, örneğin arama motorları Sıralamasında yer alan metindeki Anahtar Kelimelerin ön plana çıkması yoluyla, ilk etapta Google’dan deniz yoluyla satın alınabiliyor. Tıklama başına Maliyet ile ödenecektir. TBM değeri, arama hacminin yanındadır ve rakipler, anahtar kelime yoğunluğunun ağırlıklandırılması, arama motoru optimizasyonu için bir faktördür. Bu alana odaklanan bir dijital Ajansa SEO Ajansı denir.
Dijital Ajans
Dijital ajanslar günümüzde geleneksel bir reklam Ajansının dijital Versiyonundan çok daha fazlasıdır. Web tasarımı veya web geliştirme, yazılım geliştirme, Uygulama geliştirme, dijitalleştirme, Pazarlama ve SEO alanlarındaki temel yetkinliğini kullanarak veya çok yönlü olarak bir şirketin geliştirilmesinde umut vaat eden bir Ortak olursunuz. Bu nedenle, kendi şirketinizin büyümesine ilgi duyan herkes, bir sonraki şehirde bir dijital Ajans aramalısınız-işte Google’da yeterince hızlı arama dahil. Örneğin dijital Ajans, Ataşehir gibi tercih edilen yer. Yukarıda açıklandığı gibi güç spektrumu genellikle çok geniş kapsamlı olduğundan ve dijital Ajans diğerlerinden farklı olarak, örneğin özellikle dijital Ajans web geliştirme için aramadaki ve aramadaki kısım uygun olabilir.
CSA Medya Dijital Ajans Ataşehir
Ataşehir veya Almanya’nın diğer şehirlerinde dijital bir Ajans bulmak zor değil. Bununla birlikte, ismine ve çok çeşitli yüksek kaliteli dijital hizmetlere uyan ve aynı zamanda bireysel ihtiyaç ve isteklere ulaşan bir dijital Ajans bulmak zaten zor.
CSA Medya, Ataşehir yazılım geliştiren bir dijital Ajanstır. 2011 Yılından bu yana, özelleştirilmiş yazılım çözümleri geliştiriyor ve KOBİ’ler için Yazılım konusunda uzmanız. Şirketler için uzun vadeli bir BT Ortağı olarak destek veriyoruz veya kapsamlı ve modern Uygulamalar geliştiriyoruz. Ayrıca Web siteleri, çevrimiçi mağazalar ve portallar oluşturulmasını da sunuyoruz. Özellikle portal yönetimi konusunda uzun yıllara dayanan tecrübemiz sayesinde kendi web projelerimizi yaratarak bizlerin yararına. Kurucu ortaklar olarak, başlangıç şirketlerini ve genç şirketleri Özkaynak Koduyla destekliyoruz.
Sadece Ataşehir ve Almanya’daki bir Yazılım ve web Ajansı olarak yaptığımız çalışmalar için değil, diğer şirketler için de dijitalleşme var ve Bayrak üzerinde endüstri 4.0 yazıyor: Yeni Çalışma alanındaki önlemlerle müşterilerimizle birlikte süreçleri nasıl optimize ettiğimizi ve daha iyi bir şirket buluyoruz. başarılı olmak için yaratıcı ve yenilikçi olabilir.