instagram kullanıcılarının sayısız şikayetine göre IG müşteri hizmetlerine ulaşmak oldukça zor. Resmi e-postaya gönderilen istekler yanıtsız kalıyor ve Facebook ve Twitter gibi sosyal ağlar da işe yaramıyor.
Neden İnstagram Destek Forumlarına başvurmalısınız?
- Hesabınıza erişimi kaybetmeniz durumunda (şifrenizi veya kullanıcı adınızı unuttunuz),
- hesabınız hacklendi,
- devre dışı bırakılmış veya askıya alınmış bir hesabı etkinleştirmeniz (yani yeniden etkinleştirmeniz ) gerekir.
İnstagram Destek desteği e-postası
Resmi müşteri desteği e-posta adresi işe yaramaz mı? Aslında, Instagram’ın müşteri desteğinin kullanıcıları bilgilendirmek için kullandığı resmi bir yardım e-postası vardır:
Ancak, bu e-posta adresine mektup göndermenin bir anlamı yoktur , çünkü %99 olasılıkla bir yanıt alamayacaksınız. Teknik sorunlar yaşamış olan Instagram kullanıcılarının yorumlarına dayanarak bunu iddia ediyoruz. Ve bu gerçek şaşırtıcı değil: yardım e-postası asla böyle bir amaç için tasarlanmamıştı.
Bir sorunu bildirmenin en iyi yolu
Uzmanları bir konuda bilgilendirmenin en iyi yolu Instagram mobil uygulamasında ilgili seçenektir. Aşağıdaki şekilde kullanabilirsiniz:
1. adım Profil > Ayarlar (dişli çark) > Yardım – Sorun Bildir’e gidin
Adım 2. “Sorun Bildir” ile bildirebileceğiniz sorunlar:
- Diğer kullanıcılar tarafından Topluluk Yönergelerinin spam veya kural ihlali,
- Instagram uygulamasıyla ilgili teknik sorunlar,
- Hizmet kalitesi hakkında yorumlar.
Adım 3. Sorunun türünü belirledikten sonra destek talebi gönderin ve yanıt bekleyin. Durumu anlamanıza yardımcı olacaksa, bir ekran görüntüsü eklemenizi öneririz.
Instagram müşteri hizmetlerinden yanıt beklemenin günler veya haftalar sürebileceğini lütfen unutmayın.
İnstagram Destek Formlarına istek göndermeden önce birkaç ipucu
Bir soru sormadan önce, cevabı kendiniz kontrol etmeniz daha iyidir. Belki (ve aslında büyük olasılıkla) sorununuz benzersiz değildir ve diğer Instagram kullanıcıları tarafından bir şekilde çözülmüştür.
Aslında, Yardım Merkezi yanıtları aramak için tasarlanmıştır. Bilinen tüm vakaları ve çözümlerini çok kolay anlaşılır bir şekilde yazılmış olarak içeren kullanışlı bir kaynaktır. Yardım Merkezi’nde birkaç bölüm vardır:
- Instagram hizmetini (hem hizmet hem de uygulama) kullanarak,
- Hesabını Yönetmek,
- Sorun Giderme ve Oturum Açma Yardımı.
ve diğeri.
Web sitemizin istatistiklerinin gösterdiği gibi, en popüler sorular kullanıcının Instagram hesabına erişememe ile ilgilidir. Bu sorunla ilgili cevapları “Giriş yapamıyorum” alt bölümünde bulabilirsiniz.
Sorunuzun yanıtı yoksa ne yapmalısınız?
Şunu anlamalısın:
- İtiraz gönderdikten sonra, her zaman en iyi seçenek olmayan Instagram Yardım Merkezi’ne yönlendirilmeniz oldukça olasıdır.
- Instagram, iş yükü nedeniyle hızlı ve kapsamlı bir yanıtı garanti edemez.
- Ne “Sorun Bildir”, müşteri / teknik destek uzmanlarının size yardımcı olacağını her zaman garanti edemez. Bireysel olarak çözülen problemler var.
- Birçok konu Instagram Yardım Merkezi tarafından ele alınmamaktadır.
Bu gibi durumlarda, üçüncü taraf sitelerde ve forumlarda bir çözüm aramanızı öneririz. Örneğin en acil sorunlardan biri Instagram’dan fotoğraf geri yükleme işlemidir ve buna buradan çözüm bulabilirsiniz .
Sosyal Medya Ajansından Yardım Al
Bunu web sitemizdeki talep formu aracılığıyla yapabilirsiniz ve size teknik bir hatayla nasıl başa çıkabileceğiniz konusunda bir parça tavsiye vereceğiz. Bir istek gönderirken, lütfen hangi uygulamayı kullandığınızı ve telefonunuzun modelini belirterek ayrıntılı bilgi sağlayın.
SSS
Teknik bir sorunu Instagram desteğe nasıl bildiririm?
Bunu yapmanın en kolay yolu Instagram mobil uygulamasıdır. Talimatlar:
- Kullanıcı profili simgesine dokunun (sağ altta)
- Dişli simgesine dokunarak Ayarlar’a gidin
- Menü öğelerine dokunarak Yardım > Sorun Bildir’e gidin .
- Instagram uygulama penceresinde görüntülenen diğer talimatları izleyin.
Doğrudan Instagram hizmetiyle iletişime geçme / arama ve yanıt alma şansınız var mı?
Aslında, resmi müşteri hizmetleri aracılığıyla destekle iletişime geçebilirsiniz. Bu, 1-650-543-4800 numaralı telefonu arayarak veya Yardım Merkezi aracılığıyla yapılabilir (Canlı Sohbet yoktur).
Uzmanlar, Instagram kullanıcılarından gelen aramaları ve istekleri ele alır. Sorular, hesabın ele geçirilmesi veya kullanıcı haklarının ciddi şekilde ihlali vb. ile ilgili olabilir.
Ancak, hem cep telefonuyla hem de Yardım Merkezi aracılığıyla yapılan çoğu talebin yanıtsız kaldığı göz önünde bulundurulmalıdır. Bunun nedeni, yüksek talep akışı ve Instagram ofisinde boş zamanın olmamasıdır.
Yardım Merkezi ile iletişim kurmak için iletişim formunu nerede bulabilirim?
Instagram şikayet formuna erişmek ve buna göre bir destek sorusu sormak için aşağıdaki adımları izleyin.
- Bir Instagram uygulaması açın
- Ayarlar > Yardım’a gidin
- Destek İstekleri > Sorun Bildir’e gidin
- Instagram şikayet formunu doldurun
Bu bölüm ayrıca gönderilen raporların mevcut durumunu da görüntüler. Bu biletler ile işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Engelleme, hesap kısıtlama, Instagram kullanıcılarının aboneliğinden çıkma ve diğerleri gibi ek seçenekler de vardır.
Instagram’ın geri bildirim için bir e-postası var mı? Oraya yazmanın bir anlamı var mı?
Evet, Instagram’ın resmi e-posta adresi support@instagram.com’a yazmayı deneyebilirsiniz .
Ancak, bir yanıt olasılığı sıfıra yakındır. En azından Instagram kullanıcılarının söylediği bu. Bu e-posta daha çok teknik haber bültenleri içindir, bu adrese yazmanın bir anlamı yoktur. Yukarıda bu makalede bahsettiğimiz diğer yollarla destek servisiyle iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.
Instagram’dan cevap almak ne kadar sürer?
Bir Instagram kullanıcı isteğine ortalama yanıt süresi yaklaşık bir haftadır . Bazı durumlarda, yanıt birkaç hafta sürebilir .
Onlara e-posta gönderdiyseniz, büyük olasılıkla bir yanıt alamazsınız. Spam klasörünüzü kontrol etmek, Instagram uygulama ayarlarınıza gitmek ve isteğinizin durumunu kontrol etmek de mantıklıdır. Soruyu başka bir iletişim kanalından da sorabilirsiniz.
Tavsiye edilen diğer instagram rehberleri !
Instagram İki Faktörlü Doğrulama Sorunu Nasıl Çözülür?